marți, 28 august 2007

Top 5

Dat fiind proiectul inceput de cei de la Rezistentza Urbana si din cauza faptului ca am fost si nominalizat sa dau un raspuns la aceasta tema o sa incerc in randurile de mai jos sa realizez un mic Top al melodiilor preferate, sau mai bine zis care consider eu ca reprezinta ceva in muzica (desi sa se noteze ca imi este foarte greu).

1. Metallica - One
2. Nirvana - Lithium
3. Queen - Bohemian Rhapsody
4. Iris -Trenul fara Nash
5. Smashing Pumpkins - 1979

In cazul primelor 4 formatii melodiile alese sunt cele care le consider eu mai reprezentative dar pe langa acestea mai imi plac la fel de mult minim 5 melodii de la ei. Desi poate fi ciudat se poate observa ca toate formatiile sunt de rock, acest fapt se datoreaza ca aceasta muzica este cea care m-a format si in continuare este muzica pe care o consider CEA MAI ADEVARATA MUZICA, desi momentan ma ocup cu alt gen de muzica si ca sa fiu sincer o sa fac si un mic Top 3 al muzici de club, dar mainstream.

1. Underworld - Born Slippy
2. Modjo - Lady
3. Rui da Silva - Touch me

Acestea ar fi primele melodii prin care am luat eu legatura cu aceasta muzica, pot zice ca aceste melodii au deschis drumu spre "glorioasa" mea cariera de DJ.

2 comentarii:

Unknown spunea...

ar fi fost mult mai interesant de aflat ce curge pe langa mainstream

ilau spunea...

e important sa apreciem sa sa recunoashtem cu ce am inceput in acest domneiu. Iar pe langa acestea sunt mult prea multe melodii care mi-au placut dar parca nu au aceashi importantza si nu mi-au ramas imprimate in memorie ca astea.