miercuri, 4 iulie 2007

Mersul pe jos face bine!!

Ushor ushor ca tot romanul lenesh am devenit genul de om care nu se dezlipshte de mashina, lucru pe care nu mi l-am dorit nici o data! Desi cei care ma cunosc stiu ca nu ma dau nici o data in laturi de la putina mishcare, am ajuns acum in punctul cand nici pana la Mall sau la bunici care sunt la 5 minute de mers pe jos de mine.

Acesta fapt mi-am dat seama de curand ca are mai multe aspecte. Lasand la o parte faptul ca nu este deloc sanatos sa nu mai mergi 100 de metrii pe jos ash dorii sa ma refer la interactiunea pe care o are fiecare dintre noi cu ceilalti colegi de trafic "pedestrial" .

Pur si simplu o cursa pe joc de la unirea la romana ar putea sa-mi aduca intalnirea cu cei mai diversi oameni din cele mai diverse locatii si cu cele mai diverse ocupatii si ca sa nu lasam alt aspect important, vara chiar ai la ce te uita.

Asa ca in final imi iau angajamentul sincer sa incep sa fac mai multe drumuri pe jos sa nu mai pierd din diversitatea orashului si mai ales frumusetzile verii.

Cei care doresc sa se alature acestor plimbari stiu und sa ma gaseasca.


P.S. Oricum traficul e infernal si mai scutim si noi un pic planeta de chinul adus de noxele mashinilor noastre.



*articol copiat de pe vechiul meu blog

Niciun comentariu: